Monday, June 29, 2009

Happy Birthday.....

Mggu lpas asyik mkn cake jer.ari jumaat g celebrate bezday ayah kimee,PAKCIK GHAPAR yg ke 55.buat bbq tuh.huh mkn,mkn n mkn jer.yg menarik nye cupcake nye bertemakan tennis sbb ayah kimie mmg ske tgk tennis.ari sabtu plak celebrate bezday anak buah aku,ahza qashrin zafir yg ke 3 taun.tp yg lebeh haru nye org da rmai menunggu tp dia xnk tiup lilin.cake da cantik gmbr ultraman,tp dia siap ngamok2 lg xnk tiup lilin 2.time 2 la nk tdo la nk susu la.pnat la mama n papa n makcik2 dia pjok,tp dia xnak gak.last2 mama dia yg tiup lilin n potong cake 2.ptg 2 gak aku kelang kabut sbb nk g ke suatu tmpt.jeng3.klau nk tau cerita aku nk kmane selepas i2, nntkan blog aku yg seterusnye......

P/S :kaknoi xyah tiup lilin n potong cake lg 14 hb julai sbb da tiup lilin n potong kek ahza ari 2.hik2


-Cupcakes tennis.sgt menarik-

-Cake Ultraman AHZA-

-Aku n nurul n bezday boy Ahza yg xnk potong cake-

-Menanti hakimee yg xsmpi2-

No comments:

Post a Comment