Monday, June 22, 2009

Mase riang ria......

Seminggu meninggalkan blog ini kesepian.agak bz sket mggu lps.bz dgn daftar sem baru dan yg paling bz adalah bersuka ria bsame dgn rakan2 seperjuangan malakukan aktiviti yg da lme xdibuat bsame (shopping,mkn2,jln2) sbb masing2 bz dgn praktikal.3 bln xjmpe,mcm2 cte ade.huh sgt merindui detik2 i2.so dlm2 xder duet 2,TERBELI gak slipa dgn pencil box lion.sblm g shopping dgn bdk2 nih,hari sebelumnye aku g shopping dgn mak aku.dapat la sepasang blouse dgn selendang.pas2 sempat2 jer g tempah bju raya(wlaupn puasa blom menjelma).2 pasang tuh.cotton tau.da lme mengidam nk pkai bju cottan,nih bru dpt yeyyy!!mggu lps gak de org baek hati nk blanje aku tgk wayang.g tgk "Jangan pandang blakang congkak".tgk dgn nurul,kimie(tukang blanje) aida n za8.cte dia klaka tp yg aku agak pelik nye dgn nurul.org blakng kitorg 2 punye la sakan gile gelak.nurul slamber jer.mcm xder prasaan jer.ble aku tnye dia kte cte 2 xklakar pn.huh sungguh pelik.anyway THANKS to buah hatiku MOHAMAD HAKIMEE b ABD GHAPAR sbb sudi membelanjakan wang anda utk kami be 2.ari jumaat g tmn k.noi maen bowling.aku dgn nurul pun terjebak sme maen bowling.dan pemenang nye da pasti lah aku kan wlaupun score nye sket jer.sabtu de majlis cukur jambul NUR SYAZA QAISARA.aku dgn nurul knela pegi mewakilkan mak2 kami yg xnk pegi.mak2 skrg da pandai wt komplot.wakilkan anak jer pegi.yg best nye first time dpt mkn mknan yg abg fahmi msk.bkn smua lauk pn dia msk.dia goreng ayam jer.ha....ha...tahniah to ABG FAHMI kerana bejaya menguningkan tgn sy.hik2.

-Shooping Time-

-Barang yg di shopping kan oleh saya-

-Me n Nur Syaza Qaisara di majlis cukur jambul nye-

No comments:

Post a Comment